Prologis stärker kundupplevelsen med ny organisation

Prologis strävar alltid efter att komma närmare sina kunder. Nu skapas en helt ny organisation med två kompletta team för östra och västra Sverige. Målet är att du som kund snabbare och enklare ska nå oss, få hjälp med dina frågor och få en bättre kundupplevelse.

Den nya organisationen består av två kompletta team som vi kallar Customer Experience Teams. Det är korsfunktionella team där alla de funktioner som du som kund kan behöva finns med. Fokus är att ge dig ännu snabbare responstider vid service och samtidigt kunna förutse dina behov redan innan något hänt.

Via din kontaktperson kan du snabbt nå den funktion du behöver vara sig det gäller förvaltning, skötsel eller hyresfrågor. Teamen kommer också att kunna hjälpa dig som behöver produkter från Prologis Essentials

– Den här organisationsmodellen gör att vi kommer närmare våra kunder för att ytterligare höja servicenivån och bli en ännu bättre partner, säger Gunnar Gillholm, VP, Country Manger Nordics. Våra team kommer att se till att du som kund kan känna dig trygg att fokusera på din egen verksamhet.

Det här ingår i teamen:

  • Real Estate and Customer Experience Manager: Ansvarig för kundupplevelsen och ersätter fastighetsförvaltaren
  • Real Estate & Customer Experience Coordinator: Den som ser till att du snabbt kommer i kontakt med den kan lösa din fråga.  
  • Facility Manager: Den som tar hand om all skötsel som din fastighet kan behöva på plats.
  • Leasing Manager: Den som hanterar all affärsutveckling, alla hyresfrågor och vår inköpsplattform Prologis Essentials.
  • Operations, Construction Manager: Den som hanterar alla projekt som kan dyka upp när du vill utveckla eller ändra något i din fastighet.

De två teamen kommer att ha ansvar västra respektive östra Sverige enligt följande uppdelning:

  • Team East: Stockholm, Västerås, Eskilstuna, Örebro
  • Team West: Göteborg, Helsingborg, Jönköping, Norrköping
Team East
Team west

Related Features