
Prologis stärker kundupplevelsen med ny organisation
Företagsnyheter
Prologis strävar alltid efter att komma närmare sina kunder. Nu skapas en helt ny organisation med två kompletta team för östra och västra Sverige. Målet är att du som kund snabbare och enklare ska nå oss, få hjälp med dina frågor och få en bättre kundupplevelse.
Den nya organisationen består av två kompletta team som vi kallar Customer Experience Teams. Det är korsfunktionella team där alla de funktioner som du som kund kan behöva finns med. Fokus är att ge dig ännu snabbare responstider vid service och samtidigt kunna förutse dina behov redan innan något hänt.
Via din kontaktperson kan du snabbt nå den funktion du behöver vara sig det gäller förvaltning, skötsel eller hyresfrågor. Teamen kommer också att kunna hjälpa dig som behöver produkter från Prologis Essentials
– Den här organisationsmodellen gör att vi kommer närmare våra kunder för att ytterligare höja servicenivån och bli en ännu bättre partner, säger Gunnar Gillholm, VP, Country Manger Nordics. Våra team kommer att se till att du som kund kan känna dig trygg att fokusera på din egen verksamhet.
Det här ingår i teamen:
De två teamen kommer att ha ansvar västra respektive östra Sverige enligt följande uppdelning:
Varje relation börjar med ett samtal. Vårt team finns här för dig.